Näkemykset suomalaisista vaikuttajajärjestöistä

Suomessa toimii useita järjestöjä ja organisaatioita, jotka pyrkivät ajamaan suomalaisten (/kuluttajien) asiaa ja lisäämään heidän tietoisuuttaan ja ymmärrystään edustamiensa asiakokonaisuuksien suhteen.

Näiden organisaatioiden keskeisiä tavoitteita on tuoda esiin omiin asiakokonaisuuksiin liittyviä näkökohtia ja siten vaikuttaa sekä päättäjien, että kuluttajien mielipiteeseen ja käyttäytymiseen omaa asiaa edistävällä tavalla. 

Toteutamme toukokuussa kuluttajakyselyn, jossa selvitetään 12 organisaation:

Toiminnan ja tarkoituksen tunteminen

Toiminnan näkyvyys

Toiminnan kannatettavuus

Toiminnan uskottavuus

Toiminnan vaikuttavuus

Kyselyä varten haastatellaan sähköisellä lomakkeella yhteensä 1000 täysi-ikäistä suomalaista iän (18v.+), sukupuolen ja asuinpaikan mukaan edustavalla otoksella YouGov Finlandin kuluttajapaneelissa.

Tutkimusta on toteutettu jo vuodesta 2015 alkaen.

Ota yhteyttä ja kysy lisää.